Club van 50

Wat is de club van 50?

De Club van 50 is een groep mensen die de vereniging een warm hart toedraagt en daarvoor op vrijwillige basis een bedrag doneert. Het doel van de club van 50 is het geld binnen de vereniging in te zetten waar zowel speler als supporter voordeel aan heeft. De leden van de club van 50 en de leden van het algemeen bestuur van sv Haulerwijk mogen suggesties aandragen aan welke projecten geld zou kunnen worden besteed.

Wie bepaalt welk project in aanmerking komt?

Het bestuur van de club van 50 zal ik samenspraak met het algemeen bestuur van sv Haulerwijk een keuze maken voor welke projecten een geldbedrag wordt toegekend.

Lidmaatschap

Het lidmaatschap loopt van 1 augustus tot en met 31 juli van het daaropvolgende jaar. Contributie voor deelname aan de club van 50 bedraagt minimaal € 50,00 per jaar, ook wanneer men gedurende het lopende jaar toetreedt. Het contributiebedrag zal jaarlijks rond de 1e week van februari, of wanneer u in de loop van het jaar toetreedt in de eerste maand na aanmelding automatisch worden geïncasseerd door de penningmeester van sv Haulerwijk.

Beëindiging lidmaatschap

Het lidmaatschap wordt automatisch verlengt per 1 augustus van het volgende jaar. Wanneer men het lidmaatschap wil beëindigen, dient met dit voor 1 juli van het volgende jaar per mail aan te geven aan de penningmeester van sv Haulerwijk.

Indienen van suggestie

Ieder lid van de club van 50 en de leden van het algemeen bestuur kunnen suggesties voor een project, aangevuld met een onderbouwing indienen bij de “club van 50”.

Wat krijgt u hiervoor terug?

Uw naam zal worden vermeld op het digitale bord van de club van 50 in de kantine.

Klik hier voor het aanmeldings- en machtigingsformulier .