Contributie seizoen 2023 - 2024 (maandelijks)

• JO07-JO08-JO09  € 13,36
  • JO10-JO11  € 14,47
  • JO12-JO13  € 14,47
  • JO14-JO15  € 16,17
  • JO17  € 16,17
  • JO19  € 17,29
  • Senioren € 21,23
  • 35+/45+ € 9,99
  • Niet spelende leden € 6,76

NB. De contributie zal door automatische incasso per kwartaal worden afgeschreven.

Gezinskorting
Gezinnen met meer dan twee spelende jeugdleden tot 18 jaar, betalen 50% van de contributie vanaf het derde lid.

Stichting Leergeld
Sporten is een belangrijke buitenschoolse activiteit voor kinderen. Daarom werken de lokale Leergeld stichtingen nauw samen met lokale sportclubs. Kinderen die niet sporten omdat daar geen geld voor is, kunnen lid worden van deze clubs. Leergeld betaalt dan de contributie direct aan de vereniging. Maar daarmee is het verhaal vaak nog niet rond. Wie wil voetballen heeft een tenue en schoenen nodig. Sportkleding en sportattributen horen er daarom ook bij. Ouders kunnen vaak een tegoedbon krijgen, waarmee ze voor een bepaald bedrag aan kleding en sportspullen kunnen kopen bij winkels waar Leergeld mee samenwerkt.

Hoe werkt Leergeld?
Leergeld komt bij u thuis. U hoeft dus niet naar een loket. Thuis bekijkt een medewerker van Leergeld uw situatie. Wat zijn de dingen waar uw kind nu niet aan mee kan doen? Wat kunnen andere instanties, zoals de gemeente, voor u betekenen? En wat kan Leergeld voor u doen? In deze korte film ziet u hoe Leergeld werkt.

Meer informatie?
Leergeld wil u en uw kind graag helpen. U kunt contact met ons opnemen voor meer informatie of om een afspraak te maken met een medewerker die bij u langs komt. De contactgegevens voor Friesland-Oost zijn;
- email [email protected]
- telefonisch (06) 456 513 14, bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9.30 tot 12.00 uur.
- website www.leergeld.nl/frieslandoost