Sportplatform Haulerwijk

In Haulerwijk en omgeving zijn verschillende sportverenigingen actief, waarin een groot deel van de lokale bevolking direct of indirect betrokken is bij één van de verenigingen. Deze verenigingen hebben over het algemeen een redelijk stabiel ledenbestand, maar hebben ieder voor zich in meer of mindere mate overeenkomende uitdagingen. Denk hierbij aan het op peil houden van het ledenbestand, inspelen op veranderende maatschappij,  behouden kwaliteit accommodatie en vrijwilligers.

Doelstellingen

De verenigingen delen dat het meer gezamenlijk optrekken enerzijds leidt tot een verhoging van de efficiëntie van de sportorganisaties en anderzijds tot een verhoging van de kwaliteit van de georganiseerde activiteiten en daarmee de sport in het algemeen. Ook onderkennen de sportverenigingen dat het gezamenlijk optrekken richting de overheid meer kans van slagen heeft dan ieder voor zich.

De doelstellingen zijn;

• Verhoging van de kwaliteit van sport in het algemeen binnen Haulerwijk e.o.
  • Verhoging van de effectiviteit rondom de organisatie van activiteiten
  • Bevorderen van de sportdeelname
  • Gezamenlijke spreekbuis richting overheid en andere stakeholders
Deelnemende verenigingen

Website

Meer informatie en onze gezamenlijke agenda kun je vinden op onze website www.sportplatformhaulerwijk.nl.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!