Vertrouwenscontactpersoon

Wie zijn onze vertrouwenscontactpersonen?

Binnen sv Haulerwijk en volleybalvereniging Haulerwijk hebben we twee Vertrouwenscontactpersonen aangesteld. Dit zijn Fransien Hut en Jan Hazenberg.

Voor het geval je ergens mee zit en je wilt dit in vertrouwen kenbaar maken, dan kan je contact met Fransien en Jan opnemen.

Zij zijn bereikbaar via het mailadres [email protected].

Na ontvangst van je email, zullen zij contact met je opnemen.

Waarvoor kun je terecht bij de Vertrouwenscontactpersoon?

Iedereen kan aankloppen bij de Vertrouwenscontactpersoon: trainers, coaches, ouders, begeleiders en de sporters zelf. De vragen die je hebt kunnen gaan over:

• Pesten en gepest worden
  • Het gevoel hebben dat je er niet bij hoort
  • Discriminatie
  • Grensoverschrijdend gedrag; de manier waarop je benaderd en/of aangeraakt wordt door een teamlid, trainer of coach ervaar je als onprettig
  • Een vermoeden van grensoverschrijdend gedrag: je denkt dat iemand in jouw directe omgeving hier mee te maken heeft
  • Je maakt je zorgen over de wijze waarop er met je kind wordt omgegaan binnen de vereniging/het team
  • Je vraagt je af of jouw gedrag als trainer en/of coach verstandig is
  • Iemand heeft je direct of indirect beticht van ontoelaatbaar gedrag

Als je twijfelt of je vraag bij de Vertrouwenscontactpersoon past, kun je die vraag ook stellen!

____________________________________________________________________________________________________

Je kunt ook tijdens werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur contact opnemen met Vertrouwenspunt Sport NOC/NSF via het nummer 0900-2025590 (gratis) of via whatsapp 06-53646928.