Hoofdsponsoren

sv Haulerwijk heeft de komende seizoenen een viertal hoofdsponsoren die we op deze wijze extra onder uw aandacht willen brengen. Iedere hoofdsponsor heeft op zijn manier de wens uitgesproken om de nieuwe vereniging een boost te geven. Daar zijn wij als vereniging ontzettend blij mee!

In alfabetische volgorde zijn dit de volgende bedrijven:

• Boonstra Transport
  • Cazemier Dienstverlening
  • De Groot Kozijnen
  • Garage Douwsma

Boonstra Transport

Met Boonstra Transport maakt u kennis met een modern kwaliteitsgericht transportbedrijf met een lange historie. Reeds in de jaren twintig van de vorige eeuw kochten de grootouders van het huidige management hun eerste vrachtauto. Inmiddels is de onderneming uitgegroeid tot een goed georganiseerde, strak geplande logistieke organisatie in het wegtransport met bijna 100 trekkende eenheden en ruim 130 medewerkers.

Cazemier Dienstverlening
Het zijn juist de klussen waarvoor u zelf geen tijd, personeel of niet de juiste certificering voor heeft, die u graag uit handen wil geven. Wij van Cazemier Dienstverlening voorzien u van een goed resultaat en een profsessionele afhandeling en doen een stap extra voor u.

De Groot Kozijnen
Uw vakman in:

• Kunststof kozijnen
  • Houten kozijnen
  • Dakkapellen
  • Schuifpuien
  • Gevelbekleding
  • Dubbelglas
  • Goten

Klik hier voor meer informatie over uw allround timmerbedrijf en onze projecten.

Garage Douwsma
Garagebedrijf J. Douwsma is het garagebedrijf waar service hoog in het vaandel staat.  Wij zijn een APK-keuringsstation, maar ook  kunt u bij ons terecht voor uw schades, kleine beurten, grote  beurten, etc. Tevens zijn wij lid van de bovag.