Sponsor worden

Commerciele zaken
Als vereniging willen we midden in de maatschappij staan en een sfeer van saamhorigheid creëren. Dankzij de meer dan honderd sponsoren die onze vereniging een warm hart toedragen kunnen we bestaan. Uiteraard willen wij daar wat voor terug doen!

Sv Haulerwijk streeft dan ook naar een samenwerking met sponsoren die meerwaarde biedt voor beide partijen. In de vorm van reklame uitingen maar ook door het maatschappelijk belang te dienen. Met het laatste hopen we onze leden enthousiast te maken voor de diensten die onze sponsoren aanbieden en daarnaast willen we onze sponsoren betrekken bij maatschappelijke activiteiten die sv Haulerwijk organiseert.

Sponsorvormen
Hieronder treft u de verschillende sponsormogelijkheden aan:
  • Hoofdsponsor
  • Subsponsor
  • Reclamebord
  • Internetsponsor
  • Kledingsponsor
  • Sponsor Wedstrijdbal selectie teams
Per sponsor mogelijkheid geldt een ander bedrag en tegenprestatie. In het sponsor overzicht kunt u gedetailleerde informatie vinden over de sponsor mogelijkheden.

Klik hier voor de prijslijst en een overzicht van de verschillende sponsor mogelijkheden. Heeft u vragen dan kunt u mailen naar onze Sponsor Commissie.